Obserwatorzy

poniedziałek, 27 września 2010

NA POŻEGNANIE...

Kochani, przyszedł czas by Wam za wszystko serdecznie podziękować :)
... za to, że poświęciliście swój czas,by być tutaj ze mną, za wszystkie miłe słowa, za cenne rady!!! :) Dzięki Wam za skrzydła jakimi mnie obdalowaliście! Te skrzydła pozwoliły mi spróbować poderwać się do lotu, który zaniósł mnie wraz z wiatrem w nowe miejsce, z którym wiążę niejako plany na przyszłość :) Są na razie dość odległe, ale może kiedyś staną się bardziej dostępne i wyciągnę do nich rękę... Bo wierzę, że marzenia się czasem spełniają! :)

Dlatego zamykam to miejsce.
Żal mi trochę, ale nie jestem w stanie prowadzić kilku blogów... Muszę wybrać i wybieram coś, co być może będzie kiedyś czymś więcej niż tylko Moirowym Zakątkiem...

Oczywiście nie znikam na zawsze, bo część z Was już wie, że przeprowadziłam się w nowe miejsce :) Tam będę kontynuować to co zaczęłam tutaj. Mam nadzieję, że ta zmiana nie będzie dla Was za bardzo kłopotliwa i z czasem przyzwyczaicie się do mojego nowego blogowego 'wizerunku' i nicku :) Jest to dla mnie ważne, bo niezależnie od pseudonimu, pozostaję wciąż sobą, tą samą i niezmienną! No... może trochę bardziej odważną :)

Tak więc, Kochani, zapraszam Was do mojej nowej galerii :) To taka moja Tabula Rasa :) Mam nadzieję, że czas wypełni ją wyjątkowością...

zapraszam serdecznie :)


Do zobaczenia.........................
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz