Obserwatorzy

sobota, 4 września 2010

ZAPRASZAM :)

Chciałam Was serdecznie zaprosić do mojego nowego małego świata :)
W związku z tym, że nie potrafię się TU wpasować, postanowiłam otworzyć coś nowego.
Co prawda dopiero się urządzam i na razie jest do kitu :( ale z czasem rozgryzę o co chodzi, mam nadzieję... :)

Zatem, Kochane, zamykam powoli to miejsce i przenoszę się do mojej nowej galerii :)))

Będziecie mi towarzyszyć??? :))))


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i przesyłam mnóstwo ciepła w ten ziąb!
Czy u Was też tak zimno??!

Buziaki :***

2 komentarze:

  1. Moiro , już byłam i z wielka przyjemnością będę Cie odwiedzać :****
    co do zimna - u mnie dzisiaj rano było tylko 5 C, teraz jest 10 :(
    no niby zimno, ale ja kocham jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, ja uwielbiam jesień, ale jak mam np. kurteczkę i butki stosowne do tej pory roku :) A tym razem jakimś cudem mnie wyprzedziła i zostałam z wiosennymi trampkami!
    I jeszcze nie zdążyłam szafy przeorganizować na ten jesienno-zimowy czas... echhh...
    Ale pocieszam się tym, że u nas jest dziś naprawdę ładnie!!! Świeci słonko i tak radośniej od razu :)))

    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za odwiedzinki w nowym miejscu :) Dodałam tam informację o candy, jak się tylko urządzę to zaczynam organizować zabawę :)))
    Buziaki i dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń